וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין תזונה למיניות? המנות והאירועים שמחכים לכם ב-LOVE TLV

וואלה! NEWS בשיתוף זאפה, בשיתוף זאפה

22.1.2019 / 6:21

ולנטיין דיי הוא ללא ספק מהימים הטעימים בשנה ובפסטיבל LOVE TLV נמצאים כל הדברים הטובים שקורים על הברים או במסעדות בתל אביב. אז אילו סיפורי אהבה אפשר למצוא על הצלחת בחודש פברואר? הנה התשובות - ממנות מיוחדות ועד הרצאות על הבר. רק אל תשכחו להזמין מקומות מראש

סלט טאבולה עוף. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סלט טאבולה עוף של מאיר אדוני/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הגזרה הקולינארית: המנות המיוחדות שיוגשו לאורך ימי הפסטיבל (7 עד ה-20 בפברואר):

השף משה שגב רקח במיוחד עבור הפסטיבל מנה מיוחדת וקוקטייל ייחודי שיוגשו ב-"שגב אקספרס תל-אביב" ו-"שגב קונספט & bowls שרונה מרקט" בתל אביב, ו" SegevArt#" בהרצליה.

שגב משה, מהשפים האהודים והמובילים בישראל, מביא אל המטבח הישראלי שילובים קולינאריים מכל העולם. שלוש ממסעדותיו של שגב ייקחו חלק בפסטיבל: מסעדת הגורמה "שגב ארט", השוכנת בהרצליה פיתוח ודורגה כמסעדה הטובה בארץ ע"י שלי רובינשטיין, מבקרת המסעדות מלונדון, "שגב אקספרס רמת החייל" המציעה מטבח מוקפד ממרכיבים איכותיים בשילוב יצירתיות ועקרונות של תזונה נכונה, ו"שגב קונספט" החדשה - שלושה דוכני מזון מהיר בקונספט מיוחד וחדשני הממוקמים בשרונה מרקט.

לתוכנייה הדיגיטלית של כל אירועי פסטיבל LOVE TLV

שגב משה. אנטולי מיכאלו,
שף שגב משה/אנטולי מיכאלו

השף מאיר אדוני יגיש מנת ספיישל לחג האהבה במסעדותיו "בלו סקיי" ו"לומינה" התלאביביות. מאיר אדוני נחשב מזה עשור למוביל הקולינאריה העילית בישראל. מאיר יוצר ועומד בראשן של ארבע מסעדות, מפיק קולינארית אירועי קייטרינג בוטיק, משתתף בתוכניות טלוויזיה, כותב ספרים ואפליקציות, מרצה בנושאי קולינאריה בארץ ובעולם והיד נטויה.

מסעדותיו "בלוסקיי" ו"לומינה" ייקחו חלק בפסטיבל LOVE TLV: ביולי 2013 הקים ופתח אדוני את מסעדת בלוסקיי על גג מלון קרלטון. המסעדה צופה מצד אחד אל רצועת החוף המרהיבה של תל אביב ומצד שני אל הנוף האורבני של תל-אביב. התפריט בבלוסקיי מאפשר חוויה קולינארית עשירה, כשרה ועדכנית. החל ממנות קטנות ליד הקוקטייל ועד ארוחת שלוש מנות ממטבח שף. ביוני 2014 פתח השף את מסעדתו הרביעית, לומינה, ביסטרו מודרני כשר בשרי. התפריט הלומינה כולל מנות שהן פרשנות של מאיר לבישול ישראלי מודרני, החל ממנות דגל מהמזללה דרך מנות ביסטרו קלאסיות ועד מנות מהמטבח היהודי. לומינה צופה אל החוף המרהיב ומאפשרת חוויה קלילה ורומנטית אך גם ארוחה משפחתית חגיגית.

בקרוב תתפרסם רשימת הברים שיציעו קוקטייל מיוחד לכבוד הפסטיבל. הכל על מנת להפוך את היום המיוחד הזה ליותר מתוק, צבעוני ומשכר.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

אתם תאהבו את זה: ההופעות החיות שמחכות לכם בפסטיבל LOVE TLV

בשיתוף זאפה
מאיר אדוני. יח"צ, פסטיבל LOVE TLV,
שף מאיר אדוני/יח"צ, פסטיבל LOVE TLV

הגזרה האינלקטואלית: ההרצאות על הבר שיתקיימו במסגרת פסטיבל LOVE TLV:

מיזם ההרצאות Wize על הבר בשיתוף פסטיבל LOVE TLV יוצא בסדרת הרצאות מיוחדת לרגל יום האהבה 2019 כדי לענות על שאלות שמעסיקות את כולנו: מה קורה במוח שלנו כשאנחנו אוהבים? מה בתזונה שלנו משפיע על רמות הורמוני המין? והאם אנחנו בכלל בנויים לחיי משפחה וזוגיות?

Wize הוא מיזם חברתי שהוקם על ידי 5 בוגרי 8200 בשלהי 2011 במטרה לשנות את תרבות חיי הלילה בישראל ולהנגיש ידע לקהל הרחב. את הפעילות מובילים שני עובדים ומעל ל-50 מתנדבים ומלגאים. בליבת הפעילות של Wize הפקת אירועי תוכן בברים. במסגרת הפעילות התקיימו עד כה מעל ל-1,000 אירועים בעשרות ברים שונים ברחבי הארץ, בהם השתתפו מעל ל-350,000 איש.

יום ראשון, 10 בפברואר:

המדע של האהבה והזוגיות - ד"ר ליאת יקיר

מיליוני שירים נכתבו עליה, אגדות, סיפורים סרטים ומחזות. היא נוצרת ונגמרת בכל דקה וגורמת לסערת רגשות בכל פעם מחדש: הא-ה-ב-ה. מדוע האהבה כל כך מעסיקה אותנו במהלך כל ימי חיינו? מה קורה במוח שלנו כשאנחנו אוהבים? איך אנחנו בוחרים את האחד/ת? מה בין אהבה למין והאם אנחנו בנויים לאהבת נצח?

על המרצה: ד"ר ליאת יקיר, מתמחה בגנטיקה מולקולרית, בוגרת מכון ויצמן למדע. מחקריה עוסקים בתחומי הביוכימיה, גנטיקה ואבולוציה. כיום ד"ר יקיר יזמית בתחום הגנומיקה ומרצה על השורשים האבולוציוניים של הרגשות וההתנהגות האנושית. השתתפה כמומחית בתכנית 'חתונה ממבט ראשון'. את הרצאתה 'המדע של האהבה והזוגיות' העבירה אף במסגרת TEDx וזכתה לפופולריות רבה.

פולי בר: שדרות רוטשילד 60 ת"א.
פתיחת דלתות ב19:00, תחילת הרצאה ב-20:00. הכניסה חופשית, בהרשמה מראש (הלינק יתפרסם בסמוך למועד האירוע).

יום רביעי, 13 בפברואר:

מחשבות על היעדר הרצון להיות אימהוֹת וחרטה על אימהות - ד"ר אורנה דונת

מה בין עידוד לשידול ובין רצון להסכמה בהתייחס לילודה? כיצד חרטה קשורה לאימהוּת ולאי-אימהוּת? ומה עשויות ללמד התגובות החברתיות כלפי מי שאינה רוצה להיות אם? בישראל מופעל עלינו לחץ עז ללדת ו/או לגדל ילדות וילדים. הלחץ נוטה להיות מופעל בדרכים גלויות וסמויות, והוא נוטה לצמצם את מרחב התנועה בהכרעה שאמורה להיות אישית ושתשפיע על חיינו מרגע הלידה/אימוץ ואילך.

על המרצה: אורנה דונת היא ד"ר לסוציולוגיה, מרצה ופעילה חברתית; מחברת הספרים "ממני והלאה: הבחירה בחיים בלי ילדים בישראל" ו"בכייה לדורות. חרטה על אימהוּת".

דיזי פרישדון, דיזנגוף 121 ת"א.
פתיחת דלתות ב19:00, תחילת הרצאה ב-20:00. הכניסה חופשית, בהרשמה מראש (הלינק יתפרסם בסמוך למועד האירוע).

יום ראשון, 17 בפברואר:

מרבנות לריבונות, כל מה שרציתם לדעת על חתונה מחוץ לרבנות - תמר גור קראוזה

האם יש באמת רק דרך אחת להתחתן בישראל? אפשר להתחתן שלא ברבנות אבל בחופה יהודית? מה זה בדיוק אומר להיות ידועים בציבור ואלו זכויות יש לי? ואיך אני אשכנע את ההורים? מוזמנים לשמוע איך להפוך את החתונה שלכם לשוויונית, יהודית ומשמעותית. להבין שממש לא חייבים לעבור ברבנות, ושזה הרבה יותר פשוט ממה שאנחנו חושבים!

על המרצה: תמר גור קראוזה, מלווה זוגות ועורכת חופות. אקטיבסטית, מלמדת ומרצה בתחומי דת ומדינה.

פולי בר, שדרות רוטשילד 60 ת"א.
פתיחת דלתות ב19:00, תחילת הרצאה ב-20:00, הכניסה חופשית, בהרשמה מראש (הלינק יתפרסם בסמוך למועד האירוע).

הרצאת Wize על הבר: מרבנות לריבונות - חתונה מחוץ לרבנות - תמר גור קראוזה. שיר כהן,
תמר גור קראוזה מרצה על חתונה מחוץ לרבנות/שיר כהן

יום שני, 18 בפברואר:

על תזונה ומיניות - ליאת אלפרט

מה בתזונה שלנו משפיע על רמות הורמוני המין? האם יש קשר בין ירקות כתומים למשיכה מינית? ומי מריח טוב יותר - טבעונים או אוכלי בשר? שאלות רבות ותהיות מאין כמותן נשאלו בנושא המשיכה המינית לאורך השנים, אך לא תמיד קיבלו תשובה. בהרצאה נשבור את הקרח סביב הנושא יחד עם ליאת אלפרט קליין ונקבל תשובות המגובות במחקרים על השאלות שמסקרנות את כולנו. לקינוח - נקבל דגשים פרקטיים ליישום בתפריט היום יומי שלנו + הזדמנות ייחודית לשאילת שאלות בסיום ההרצאה. תגיעו רעבים ;)

על המרצה: ליאת אלפרט קליין, נטורופתית וחוקרת תזונה ויחסים, מרצה לתזונה נבונה בארגונים. בעלת תואר שני במנהל עסקים בהתפתחות פסיכולוגית עסקית. ליאת חוקרת ולומדת יחסים ובעיקר את הקשר בינם לבין דפוסי התזונה והאכילה שלנו.

פולי בר, שדרות רוטשילד 60 ת"א.
פתיחת דלתות ב19:00, תחילת הרצאה ב-20:00, הכניסה חופשית, בהרשמה מראש (הלינק יתפרסם בסמוך למועד האירוע).

הרצאת Wize על הבר: על תזונה ומיניות - ליאת הלפרט. דנה תמרי,
הרצאה של ליאת אלפרט על תזונה ומיניות/דנה תמרי

יום רביעי, 20 בפברואר:

יושבים בדייט ומחפשים את הריגוש הבא: האם הטכנולוגיה שנתה את האהבה? - ד"ר לירז מרגלית

בשנים האחרונות נמצא המבנה המשפחתי במגמת שינוי. עברנו מתפישה שלפיה "משהו לא בסדר איתנו" אם אנחנו לא מתחתנים, למצב שבו נישואים כיום נתפשים כאפשרות אך בהחלט לא היחידה. לא רק שגיל החתונה עלה משמעותית, ההחלטה להתמסד לוקחת זמן רב יותר. במקביל, גם ההחלטה על פירוק היחסים כיום תופסת פחות משקל.

השאלה הנשאלת כיום היא לא מתי נתחתן, אלא האם אנחנו בכלל בנויים לחיי משפחה?
אם בעבר קידשנו את ערך היציבות והוודאות, הלכנו ללמוד מקצועות שיבטיחו לנו קריירה יציבה, חיפשנו קביעות במקום העבודה וקביעות בזוגיות, היום השאיפה היא להשאיר את כל האופציות פתוחות.

על המרצה: ד"ר לירז מרגלית בעלת דוקטורט בפסיכולוגיה, מתמחה בקבלת החלטות, תורת המשחקים וקוגניציה. מכונה "הפסיכולוגית של האינטרנט" (Web Psychologist) עקב תפקידה הייחודי המוקדש לניתוח התנהגויות גולשים והבנת תהליכי קבלת החלטות בעולם הדיגיטלי.

דיזי פרישדון, דיזנגוף 121 ת"א.
פתיחת דלתות ב19:00, תחילת הרצאה ב-20:00, הכניסה חופשית, בהרשמה מראש (הלינק יתפרסם בסמוך למועד האירוע).

דר לירז מרגלית. ניר קידר,
ד"ר לירז מרגלית מרצה על חיי משפחה/ניר קידר

ענו על 4 שאלות ואולי תזכו בכרטיסים להופעה ב-LOVE TLV

השאירו את הפרטים למטה ואולי תוכלו לחגוג אהבה בזכות זוג כרטיסים מתנה

וואלה! NEWS בשיתוף זאפה, בשיתוף זאפה
  • עוד באותו נושא:
  • LOVE TLV
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully