וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה הנוצצת שלך: התכשיטים הכי טרנדיים ב-2019

בשיתוף רויאלטי, בשיתוף רויאלטי

3.2.2019 / 7:47

התכשיטים הטרנדיים והמיוחדים הם מה אלה שגורמים לך לבלוט מעל כולם, ובכל שנה מחדש אנחנו נחשפות לעיצובים מרגשים שבא לנו לאמץ. קבלי את התכשיטים שיהיו הנחשקים ביותר השנה

תכשיטים הם לנצח, זו אחת הסיבות שנשים מעדיפות בדרך כלל תכשיטים קלאסיים, שיכולים להמשיך איתן שנים ארוכות. הרי בשלב מסוים כל אחת חולמת כל זוג עגילי יהלומים עדינים או שרשרת יהלום אלגנטית. אבל האמת היא שדווקא התכשיטים הטרנדיים והמיוחדים הם מה אלה שגורמים לך לבלוט מעל כולם, ובכל שנה מחדש אנחנו נחשפות לעיצובים מרגשים שבא לנו לאמץ. אז אם את בדיוק חושבת איך לשדרג את הלוק - ואת קופסת התכשיטים שלך, אלו התכשיטים הנחשקים ביותר לשנת 2019, אותם תוכלי למצוא ברשת רויאלטי:

אילוסטרציה 1 תכשיטי יהלומים רויאלטי. יח"צ,
אילוסטרציה 1 תכשיטי יהלומים רויאלטי/יח"צ

א-סימטרי: אחרי שנים בהן התרגלנו לתכשיטים עם אבן אחת במרכז או כמה אבני חן מפוזרות בצורה מדויקת, יש משהו מפתיע וייחודי בטבעות וצמידים א-סימטריים. הם נותנים טוויסט צעיר ומיוחד לכל תכשיט והופכים את המראה הכולל למתקדם אופנתית ועם זאת נטול מאמץ.

צמיד זהב 14K משובץ 19 יהלומים של רויאלטי

טבעת זהב 14K משובצת ב-49 יהלומים של רויאלטי

אילוסטרציה 2 תכשיטי יהלוים של רויאלטי. יח"צ,
אילוסטרציה 2 תכשיטי יהלוים של רויאלטי/יח"צ

שחור: אבני חן בצבע שחור ויהלומים שחורים תופסים השנה את מרכז הבמה והופכים לאחד הטרנדים הלוהטים של הרגע. יש להם לוק קולי ומתריס והם מוסיפים חספוס ייחודי לכל תכשיט, לא משנה עד כמה עדין. הם ישלימו וישדרגו לוק של ג'ינס, טי שרט וזוג מגפי צבא או ייתנו את הטאץ' המושלם לשמלה דקה ועדינה. בכל מקרה, אין ספק שהצבע הקלאסי הזה לא הולך לשום מקום.

טבעת יהלומים כפולה עם יהלומים שחורים של רויאלטי

אילוסטרציה 4 תכשיטי יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
אילוסטרציה 4 תכשיטי יהלומים של רויאלטי/יח"צ

משחקי טקסטורות: כבר שנים שעולם האופנה מתרגש משילובי טקסטורות - וזה היה רק עניין של זמן ששילובים בין עור לתחרה או בין קטיפה למשי יפנו את מקומם לשילובי טקסטורות בתכשיטים. טבעות, צמידים ועגילים שמשחקים בין החלק למחוספס ובין המשובץ למרוקע מוסיפים עוד ממד לכל מה שאת לובשת ועונדת.

אילוסטרציה 3 תכשיטי יהלומים רויאלטי. יח"צ,
אילוסטרציה 3 תכשיטי יהלומים רויאלטי/יח"צ

STACKED: עד לפני כמה שנים חיפשנו את הטבעות או הצמידים העדינים שאנחנו יכולות לשלב כדי ליצור מראה בוהיימי בסגנון קליל ונטול מאמץ. השנה ניתן למצוא תכשיטים במראה "מוערם" שיוצרים לוק שנראה כמו שילוב בין כמה צמידים או טבעות בתכשיט אחד. המראה שנותנים התכשיטים האלו מדויק ו"עשיר" יותר מכמה תכשיטים שעונדים יחד והם נותנים נגיעה אלגנטית יותר לסגנון הבוהמי.

טבעת זהב כפולה משובצת יהלומים של רויאלטי

אילוסטרציה 5 תכשיטי יהלומים רויאלטי. יח"צ,
אילוסטרציה 5 תכשיטי יהלומים רויאלטי/יח"צ

צבעוניים: המטרה של תכשיטים היא להקפיץ את המראה שלך ולמשוך אליהם את כל המבטים, בדיוק מהסיבה הזו תכשיטים משובצים אבני חן דוגמת טופז, סיטרין, רוז קוורץ ואמטיסט הופכים ליותר ויותר מבוקשים. התכשיטים האלו נותנים נופך קליל וצעיר לכל מה שאת לובשת, מושכים את המבט לכיוון התספורת או הצבע הלק ומאפשרים לך לבחור את הגוון המחמיא ביותר לצבע העור או השיער שלך.

עגילי זהב 14K משובצים בשתי אבני אגת ירוקות של רויאלטי
צמיד זהב 14K מעוטר באבני זירקון נוצצות של רויאלטי
שרשרת זהב 14K בהשראת טיפות הטל המשובצת באבני חן של רויאלטי

בשיתוף רויאלטי, בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully