וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תאהבו את זה: ההופעות החיות שמחכות לכם בפסטיבל LOVE TLV

בשיתוף זאפה, בשיתוף זאפה

3.2.2019 / 7:20

הקצב של אינפקטד מאשרום, הפסנתר של ארקדי דוכין, העוצמה של מירי מסיקה, הרגש של אליעד ונתן גושן, מחוות לבוב מארלי וקורט קוביין ועוד שפע של אירועים - פברואר 2019 הולך להיות לוהט בזכות פסטיבל LOVE TLV - קבלו את לוח ההופעות המלא

בין אם מדובר בדייט ראשון ואתם חוששים משתיקות מביכות בשולחן ובין אם אתם זוג ותיק שמחפש חוויה חד-פעמית וסוערת (ותכלס גם אם סתם בא לכם לצאת מהבית. בלי קשר לרומנטיקה), פסטיבל LOVE TLV מציע מגוון רחב של הופעות חיות שיכולות להתאים לכם. אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר:

יום חמישי, 7 בפברואר:

אינפקטד מאשרום ותזמורת המהפכה - ערב אלקטרוני-קלאסי בליווי 30 נגני תזמורת המהפכה! אורחים מיוחדים: טונה ו-BLISS

אחרי 5 שנים שבהן פירקו פעם אחר פעם את הלייב פארק בראשון לציון, חוזרים אינפקטד מאשרום למופע המסורתי בביתן 1. והם לא יחזרו לשם לבד - הפיטריות חברו לתזמורת המהפכה ויציגו מופע אלקטרוני-קלאסי חד פעמי שלכבודו שוכתבו כל להיטיה הגדולים של הלהקה בעיבודים לכ-30 (!) כלי מיתר, נשיפה, הקשה ועוד. בנוסף, אינפקטד והתזמורת יארחו את טונה ואמן הטראנס BLISS.

אקספו תל אביב (גני התערוכה). לפרטים נוספים וכרטיסים

עידן חביב - מחשבות על אהבה - סיבוב חורף

עם שני אלבומי זהב ולאחר סיבוב הופעות ארוך ומוצלח משחרר עידן את אלבומו השלישי, "קולות הנושמים", ויוצא במופע חשמלי. במופע ישלב חביב גם עבודות וידאו ארט מקוריות לצד להיטיו הגדולים כמו: "מחכה" "כמו כל יום", "עכשיו או לעולם", "עד שתחזור" ו-"בלילה" וכמובן שירי האלבום החדש כגון "אין כבר סתם" ו"לה בוהם" שהפכו גם הם ללהיטים ומושמעים ללא הפסקה בתחנות הרדיו השונות.

זאפה הרצליה. לפרטים נוספים וכרטיסים
מופע נוסף ב-8 בפברואר בזאפה ת"א - מופע צהריים. לפרטים נוספים וכרטיסים

לאה שבת מארחת את איה כורם ואריק סיני

לאה שבת, אחת מזמרות הנשמה הייחודיות והמוערכות בארץ, חוגגת 30 שנות יצירה בערב מרגש שכולו חגיגה מוזיקאלית וחיבוק גדול עם הקהל. בין השירים במופע: "תמיד יחכו לך", חתיכת שמיים", "בגלל הרוח", "רק החיים" ועוד רבים וטובים. במופע יתארחו איה כורם ואריק סיני.

מרכז ענב לתרבות. לפרטים נוספים וכרטיסים

לתוכנייה הדיגיטלית של כל אירועי פסטיבל LOVE TLV

אינפקטד מאשרום ותזמורת המהפכה. יח"צ,
אינפקטד מאשרום, הופעה בביתן 1, גני התערוכה/יח"צ

יום שישי, 8 בפברואר:

גיא ורועי זו ארץ - לאדינו ופיוט מהבית

מופע בו שזורים שירי לאדינו מוכרים לכל, רומנסות ופיוטי בית הכנסת הספרדי שלמדו מבית הסבים/סבתות, לצד שירים אהובים ומוכרים מהמחזה המוזיקאלי "בוסתן ספרדי", בו גיא זוארץ משתתף. מופע חגיגי לרגל 400 הופעות על הבמה.

זאפה הרצליה - מופע צהריים. לפרטים נוספים וכרטיסים

מסיבת אנטי-ולנטיין: My Chemical Romance -Romance, Not Valentine

מסיבת My Chemical Romance לכבוד 15 שנה ליציאת האלבום 'Three Cheers for Sweet Revenge'

הבית של האימו והפופ פאנק בישראל - 'Black Parade Israel', חוזר לאוזןבר בפעם הרביעית עם מסיבת מחווה מטורפת לאחת מאגדות הז'אנר, ערב חד פעמי שאסור לפספס. נשמע ונשתגע משירים מכל ארבעת אלבומי האולפן, נצא למסע מ-"Vampires Will Never Hurt You" ועד "SING", וכמובן שנתפנק על כל הלהיטים הגדולים דוגמת "Helena", "I'm Not Okay", "Welcome To The Black Parade", "Teenagers" וכל השאר. גם הבי-סיידס המעולים יושמעו, והחברים מלהקות כמו Green Day, Fall Out Boy, Panic! At The Disco, The Used, ו-Thirty Seconds to Mars יקפצו לביקור כדי לעשות לכם המון כיף על הנשמה.

אוזןבר. לפרטים נוספים וכרטיסים

ג'יין בורדו - פולק קאנטרי עברי

סיבוב הופעות ארצי לרגל האלבום "מה שחשוב"! אין ספק שההרכב המיוחד הזה ממקם את עצמו כאחד ההרכבים המצליחים, המפתיעים והמעניינים של התקופה האחרונה. בקיץ 2017 שוחרר אלבומם השני של הלהקה "מה שחשוב", אותו הם הפיקו והקליטו באופן עצמאי באולפנם הביתי. עם הפשטות של שירי הקאנטרי, הרמוניות קוליות וליריקה מציאותית עטופה בהומור וחן - אי אפשר שלא להתאהב.

זאפה הרצליה. לפרטים נוספים וכרטיסים

sheen-shitof

עוד באותו נושא

אהבה על הבמה: לוח ההצגות המלא של פסטיבל LOVE TLV

בשיתוף זאפה
ג'יין בורדו. חן תמרי,
ג'יין בורדו, הופעה בזאפה הרצליה/חן תמרי

יום שבת, 9 בפברואר:

יום הולדת 74 לבוב מארלי - אהבה אחת - לב אחד

ONE LOVE יום הולדת 74 לבוב מארלי. זאת השנה הארבע עשרה בה חוגגים בארצנו את יום הולדתו של אגדת הרגאיי רוברט נסטה מארלי. אירוע המתקיים במקביל במדינות רבות בעולם. מדובר במופע שיכלול את מיטב השחזורים והאינטרפרטציות לשירי התקווה, האמונה, המרד והנחישות הבלתי נשכחים של מארלי, עם להיטיו הגדולים האהובים והמוכרים. רשימת המשתתפים המלאה טרם פורסמה אבל כבר יודעים שיקחו חלק: ANTHONY B אגדת הרגאיי מג'מייקה, חנן בן ארי, טונה, נצ'י נצ', אליעד, מוקי, גיא מזיג, פול טראנק, ג'יין בורדו, בניה ברבי, אקו, סילברדון, עדי אולמנסקי, גל דה פז, אקסום, שירה חן, אודליה ועוד.

האנגר 11. לפרטים נוספים וכרטיסים

Hartsbane & Hellscore

מופע כפול של הארטסביין, הרכב המטאל המלודי המודרני והלסקור, מקהלת המטאל אקפלה
ה-Hellscore היא תופעה עולמית בהתהוות. מטאל בלי גיטרות. בלי תופים. בלי כלי נגינה. הרכב הא-קפלה מונה כשלושים זמרים שהכינו, תחת שרביט הניצוח והעיבוד של נועה גרומן, ביצועי מקהלה להמנוני רוק ומטאל מכל הזמנים.

בית היוצר. לפרטים נוספים וכרטיסים

מופע מחווה בוב מארלי. יח"צ,
חוגגים יום הולדת לבוב מארלי, הופעה בהאנגר 11/יח"צ

יום ראשון, 10 בפברואר:

רותם כהן - "כל כך יפה לך", HAVANA SOL REPUBLIC

עם צאת אלבומו החדש והשלישי במספר, רותם כהן מגיע לסיבוב ההופעות החדש שלו "כל כך יפה לך". יחד עם להקת נגנים מדויקת, הפקה מוסיקלית חדשה, במה שלא נראתה בישראל ולהיטים מכל אלבומיו; "אל העולם שלך", "בואי נדבר", "זה לא את", "לכסות אותך" ועוד, ולהיטיו הגדולים מאלבומו השלישי "כל כך יפה לך", פלאברה", "אל תעזבי", (והפתעות נוספות).

זאפה תל אביב. לפרטים נוספים וכרטיסים

רותם כהן. יח"צ,
רותם כהן, זאפה תל אביב/יח"צ

יום שני, 11 בפברואר:

מארינה מקסימיליאן - סיבוב הופעות חורף חדש

מארינה מקסימיליאן, הזמרת הווירטואוזית והזיקית המוסיקלית הכי מרתקת במוזיקה הישראלית, מעלה מופע חדש ומסקרן. מלווה על הבמה בהרכב נגנים חדש, היא תגיש את מיטב הרפרטואר שלה, בהנהגתו של המפיק המוסיקלי המוערך גלעד שמואלי. לאחרונה שחררה מארינה את הסינגלים GLOW NOW ו-ZERO, שלוו בקליפים מרהיבים ועוררו הדים רבים.

זאפה הרצליה. לפרטים נוספים וכרטיסים

מארינה מקסימיליאן בלומין. יח"צ,
מארינה מקסימיליאן, הופעה בזאפה הרצליה/יח"צ

יום שני, 11 בפברואר:

שאלחו - המופע החדש של ארז נץ

המופע "שאלחו" הוא חובק גבולות, משלהב ומהפנט. ב"שאלחו" הקהל הופך להיות חלק מהסיפור במסע משורשיו הבלקנים של ארז, דרך ישראל של שנות ה-80-70, ועד ללוס אנג'לס להופעות עם אינפקטד מאשרום. "שאלחו" נבנה בהשראת סיפור הנדודים של סבו ומשפחתו הענפה משפחת חכמוב, מהעיר ירוואן שבארמניה, דרך גיאורגיה, טורקיה ואיראן, ואז לארץ ישראל ומשם ללוס אנג'לס. נץ הפך את המסע של משפחת חכמוב לפסיפס מוסיקלי גועש ועשיר שעף מביצוע אלקטרוני לשיר חתונה הגרוזיני המפורסם ביותר "שאלחו", דרך קטעים בסגנון ארמני/ קווקזי, ועוד לביצועים מערביים לגמרי של נץ ולהקתו לקטעים שכתב וגם חידש. נץ שניגן בהפקות הרוק הגדולות ביותר בארץ ולימד את טובי הגיטריסטים בארץ, מנגן ב14 השנים האחרונות בהרכב העל "אינפטקד משרום". הרכב אלקטרוני מהמצליחים בעולם, ומופיע איתם על הבמות הגדולות ביותר, קנה את אהבת הקהל גם בחו"ל. בליווי חבורת נגנים מהבכירים והמקצועיים בתעשייה, נץ יציב וינגן את ההשפעות המוסיקליות שינק מסבו ומשפחתו, ומניסיונו העשיר בתור מוסיקאי, מלחין וגיטריסט ישראלי בינלאומי.

תיאטרון מחול ענבל והמרכז האתני הרב תחומי. לפרטים נוספים וכרטיסים במחיר מיוחד לבאי הפסטיבל (70 שקלים בציון הקוד 7070)

יום שלישי, 12 בפברואר:

כולה בארקה - מסע מוזיקלי ספיריטואלי חוצה יבשות!

כולה בארקה - הרכב ייחודי ויוצא דופן בנוף המקומי ומחוצה לו, יוצא במופע מקורי, מרתק ומרגש בהפקתו של אומן כלי ההקשה הבינלאומי רוני עיברין. ההרכב מביא יצירה מקורית שהתגבשה תוך כדי תהליך יצירה משותף של חברי ההרכב. המוסיקה מושפעת ממחוזות תרבותיים שונים כגון- ג'אז, מוסיקה יהודית, מוסיקה צפון אפריקאית ועוד, ומקבלת ניחוח ייחודי, נשי ורך, המשלב מקצבים מורכבים ועכשוויים ועיבודים מפתיעים!

תיאטרון מחול ענבל והמרכז האתני הרב תחומי. לפרטים נוספים וכרטיסים במחיר מיוחד לבאי הפסטיבל (70 שקלים בציון הקוד 7070)

יום רביעי, 13 בפברואר:

שישה עשר מיתרים וגוף אחד נפגשים - רננה רז

מפגש מרתק בין הרקדנית והכוריאוגרפית רננה רז לרביעיית טוסקניני (רביעיית כלי הקשת של הפילהרמונית). כלי נגינה נוסף מצטרף אל ההרכב הקלאסי, הכולל שני כינורות, ויולה וצ'לו: הגוף. רז מזמינה את המוזיקה לעבור דרך הגוף ומציעה פרשנות אישית, מוזיקלית, אסוציאטיבית, דרמטית ופיזית לשורות התווים המרכיבים את הפרטיטורה.

מרכז ענב לתרבות. לפרטים נוספים וכרטיסים

דניאל | דנה | דואטים של אהבה

דניאל ודנה במופע מרגש, בו הם מבצעים שירים משותפים מוכרים ואהובים ("רבות הדרכים", "עדיף", "מישהו לרוץ איתו", "אהובי"), לצד קאברים לדואטים שהם קלאסיקות מכל הזמנים: "לשיר איתך", "צער לך וצער לי", "Oh Darling" ועוד רבים וטובים. רומנטיקה במיטבה!

זאפה הרצליה. לפרטים נוספים וכרטיסים

גליקריה מארחת את הזמר היווני Vasilis prodromou - במופע חדש!

גליקריה במופע חדש מארחת הפעם את הזמר היווני הצעיר והמבטיח Vasilis prodromou המתמחה בסגנון הלייקה והרבטיקה. ביחד הם מעלים מופע מדהים, שכולל את כל סגנונות המוזיקה היוונית. גליקריה תבצע את כל להיטיה ביוונית ובעברית, כשהיא מלווה ב-10 נגנים וזמרים.

זאפה תל אביב. לפרטים נוספים וכרטיסים
מופע נוסף ב-14 בפברואר בזאפה הרצליה

נדודים: מסע לבלקן - מסע גאוגרפי ונפשי דרך צלילים, ריקוד ותרבויות

הפרוייקט 'נדודים' לוקח את הצופה למסע גאוגרפי ונפשי כאחד דרך צלילים, ריקוד ותרבויות. מסע משכר וסוחף. מסע אל הבלקן, אהבה יוונית. הסלוניקאים: עליזה אביב זמרת עם קול ענק שרה יווני, לדינו ועוד, שמוליק בר-עוז וחיים רומנו נגן הבוזוקי האגדי, ייקחו אתכם למסע אקזוטי של שכרון חושים, אהבה, חושניות, כאב וגעגוע. בליווי הרקדניות המהפנטות: מיכל גליקברג, אורית סוכרי ויעלה לילה. יוצרת המופע: יעלה לילה.

תיאטרון מחול ענבל והמרכז האתני הרב תחומי. לפרטים נוספים וכרטיסים במחיר מיוחד לבאי הפסטיבל (70 שקלים בציון הקוד 7070)

גליקריה. יח"צ,
גליקריה בזאפה תל אביב ובזאפה הרצליה/יח"צ

יום חמישי, 14 בפברואר:

נתן גושן - סיבוב חורף - "באתי לחלום"

לאחרונה יצא שיר הנושא של הסרט "סיפור אחר", שנתן גושן כתב והלחין לצד שבעה שירים נוספים המהווים את פסקול הסרט בו גושן גם משחק לראשונה בתפקיד קולנועי. לצד ההתרגשות סביב הסרט, יוצא גושן לסיבוב הופעות חדש הנושא את שם השיר החדש - "באתי לחלום" באולמות הגדולים ברחבי הארץ, עם שלל הלהיטים: "זה שלנו", "חיכיתי", "26", "דור הסתלבט", ו-"את באה אליי" מהאלבום "שלושים" לצד להיטיו הגדולים "כל מה שיש לי", "איפה את", "גבולות הגיון", "יודע", "עוד", "דברי איתי יותר", "סערה" והלהיטים הבינלאומיים: Thinking About It ו-Home, השיר החדש - "סיפור אחר" מהסרט ושיריו החדשים שעתידים לצאת בשנה הקרובה.

מועדון התיאטרון. לפרטים נוספים וכרטיסים

נתן גושן. סלי בן אריה,
נתן גושן, הופעה במועדון התיאטרון/סלי בן אריה

מירי מסיקה - מופע חגיגי ל-Valentine's Day, אורח מיוחד: איזי

מירי מסיקה מגיעה להיכל התרבות בת"א עם מופע וחגיגי ומיוחד בסימן חג האהבה ב-14.2 ערב ה-Valentine's Day, בו היא תארח את איזי, איתו הוציאה סינגל חדש. זהו שיתוף הפעולה הראשון של מירי מסיקה עם איזי, מחלוצי הג'אנר בארץ, שנולד משיר שהוציאו השניים לרדיו בימים אלו - "מפחד עליך". במופע תבצע מירי את הלהיטים מכל אלבומיה לצד שירים נוספים אותם היא מבצעת בסגנונות ובשפות שונות. בין השירים במופע: מלך, באה אליכם, לשם, זהרה, אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי, אינת'י עומרי, ועוד רבים וטובים בעיבודים חדשים, בסאונד ותאורה ייחודים ובהופעה עוצמתית ומרגשת.

היכל התרבות. לפרטים נוספים וכרטיסים

מירי מסיקה. יח"צ,
מירי מסיקה, הופעה בהיכל התרבות/יח"צ

ארקדי דוכין - יש בי אהבה (מופע פסנתר)

ארקדי דוכין, מהיוצרים והזמרים המרגשים והמרתקים במוזיקה הישראלית, בסיבוב חורף - יש בי אהבה.במופע הזה ממשיך ארקדי להמיס לבבות במופע פסנתר מרגש ומלא באהבה, בו הוא קרוב מתמיד לקהל, כשהוא על הפסנתר מלווה באלמנטים טכנולוגיים, מנגן ושר את להיטיו הגדולים מהרפרטואר העשיר שלו בעיבודים חדשים. במופע נכללים שירים מתחילת דרכו עם החברים של נטאשה, דרך כל אלבומי הסולו האהובים עם השירים שנוגעים בלב, היא לא דומה, חדר משלי, אוהבת לא אוהבת, טמבל, לא רוקד שעצוב, עכשיו אני, עוד נגיעה, מי אוהב אותך יותר ממני, נאמר כבר הכל, איתך לתמיד, ועוד רבים וטובים.

זאפה תל אביב. לפרטים נוספים וכרטיסים
מופע נוסף ב-15 בפברואר בזאפה ת"א

ארקדי דוכין. יח"צ פסטיבל LOVE TLV,
ארקדי דוכין, הופעה בזאפה תל אביב/יח"צ פסטיבל LOVE TLV

פאנקנשטיין חוגגים 20 שנים של אהבה - מסיבת פ'אנק ואהבה מיוחדת באברהם הוסטל

אחרי המסיבה הראשונה בסדרה, עדיין נרגשים מכמה כיף ובלתי נשכח היה, פאנקנשטיין מכריזים על ההופעה הבאה. 20 שנים של אהבה - לאורך הזמן הוציאו פאנקנשטיין לא מעט שירים נוטפי גרוב העוסקים בדבר הזה שמחבר את כולנו לכולנו, ואיך לא לחגוג את העניין בוולנטיינס? הזדמנות נוספת לחגוג יומולדת 20 לפאנקנשטיין! הפעם במסיבת פ'אנק ואהבה מיוחדת באברהם הוסטל. אורחים: גבע אלון, יעל דקלבאום, שחם אוחנה.

אברהם הוסטל בר. לפרטים נוספים וכרטיסים.

דניאל דור בהופעה בתיבה

דניאל דור לקראת אלבום חדש מבצע חומרים שנכתבו אחרי צאת האלבום "רוק פוזיטיבי" ותוך כדי הפקת פרוייקט Songman. המרקם המוזיקלי ווקלי, אקוסטי ומסונתז. משתתפים- דניאל דור: שירה, גיטרה אקוסטית, פסנתר. דים שלייפמן: גיטרה חשמלית, פסנתר. שלומי מנצור: מקלדות. סאונד: יאיר גור לביא.

אולם התיבה. לפרטים נוספים וכרטיסים

ומה עוד מצפה לנו ב-14 בפברואר?

בין היתר, מסיבת ולנטיינז של הליין AROUND THE 90'S באוזןבר, ופסטיבל סווינג במועדון האזור. פרטים נוספים יתפרסמו בהמשך. שווה לעקוב.

שירלי מגלד. טוני פיין,
שירלי מגלד, הופעה בבית היוצר/טוני פיין

יום שישי, 15 בפברואר:

מאור כהן מארח את אפרת גוש - מופע מיוחד ל-Valentine's Day

מאור כהן, מוסיקאי יוצר, הרפתקן מוסיקלי ראשון במעלה, הפיטר פן של הרוק הישראלי, במופע מיוחד ליום האוהבים עם שירי האהבה היפים שלו, להיטים אהובים מכל התקופות לצד שירים שהוא, הן ואתן אוהבות. הכל מתובל בקטעי הומור בשפתו המיוחדת של מאור ועם האורחת המיוחדת - אפרת גוש. צפו להפתעות!

זאפה תל אביב - מופע צהריים. לפרטים נוספים וכרטיסים

ומה עוד מצפה לנו ב-15 בפברואר?

הופעה של טלי מן בבסקולה, ופסטיבל הסווינג במועדון האזור שנשמך כל סוף השבוע. כי ביננו, אנחנו רק מחפשים תירוץ לפרוש את חגיגות יום האהבה על פני כל סוף השבוע. פרטים בהמשך.

יום שבת, 16 בפברואר:

שלי לוי - לבד עם פסנתר

שלי לוי, זמרת יוצרת ופסנתרנית, תופסת את מקומה במרכז הבמה עם שירים מקוריים - לבד עם פסנתר. עם שירים ליריים ואינטימיים, משולבי השפעות של רוק קלאסי, אלטרנטיב ופופ עכשווי, שלי לוקחת אתכם למסע חלומי שרק תרצו ממנו עוד.

אולם התיבה. לפרטים נוספים וכרטיסים

אליעד - בסיבוב הופעות חורף אקוסטי

אליעד פותח את סיבוב הופעות החורף שלו במופע אקוסטי מיוחד עם עיבודים חדשים ללהיטים משלושת אלבומיו האחרונים. אליעד פרץ אל תודעתנו בשנת 2015 כשנבחר לשיר השנה ופריצת השנה במצעד השנתי של גלגל"צ. לאיש השנה במוזיקה הישראלית זכה אליעד במצעד השנתי של גלגל"צ בשנת 2016, ואלבומו "אור" מכר למעלה מ-40,000 עותקים והגיע למעמד פלטינה. אליעד שיתף פעולה עם אמנים גדולים במוזיקה הישראלית, ביניהם: ריטה, שלומי שבת ושמעון בוסקילה. שיר הנושא "תמיד חלמתי" של האלבום השלישי זכה בשיר המושמע ביותר ע"י התקשורת בישראל (ע"פי נתוני מדיה פורסט) והסינגל השני מתוך אלבומו השלישי, "זמן" זכה להצלחה גדולה בתחנות הרדיו של ישראל וכיכב 5 שבועות ברצף כמקום ראשון במצעד השבועי הישראלי של גלגל"צ.

זאפה הרצליה. לפרטים נוספים וכרטיסים

הזמר אליעד נחום. יח"צ פסטיבל LOVE TLV,
אליעד, הופעה בזאפה הרצליה/יח"צ פסטיבל LOVE TLV

יום שני, 18 בפברואר:

חנן יובל / דורית ראובני / אורי הרפז - "שלושתנו" - מופע 200 חגיגי

ה"סופרגרופ" של הזמר העברי - "שלושתנו", הלא הם חנן יובל, דורית ראובני ואורי הרפז חוגג שלוש שנים. ההרכב "שלושתנו" מגיע לזאפה הרצליה להופעת ה- 200, וזאת במסגרת סיבוב הופעות חגיגי לרגל שלוש שנים יחד על הבמה. בהופעה מבצעים יובל, ראובני והרפז שירים שכולם הפכו זה מזמן לנכסי צאן ברזל ולחלק מפס הקול של חיינו. בין השירים הרבים במופע: "שהשמש תעבור עלי", "צל ומי באר", "היום היום", "ליל חניה", "מתוק התפוח", "אני וסימון ומואיז הקטן", "פגישה חצי פגישה", "בהר הגלבוע", "מסביב למדורה", "האיש מן הבקעה" ורבים רבים אחרים.

זאפה הרצליה. לפרטים נוספים וכרטיסים

יום רביעי, 20 בפברואר:

אולארצ'יק.עכשיו מארח את יוני רכטר - אלון אולארצ'יק בסיבוב הופעות סתיו-חורף

כשנתיים לאחר שציין שלושים שנות קריירה עם סיבוב הופעות מצליח ואוסף כפול, משחרר אלון שירים חדשים מתוך אלבום עליו עבד בשנה החולפת במקביל לסיבוב ההופעות, עם המפיק הוד מושונוב. באלבום שבדרך ממשיך אולארצ'יק את דרכו היצירתית והמרעננת, מחבר בין מערב ומזרח ובעיקר לא מפסיק להפתיע בסאונד, ביצירה ובהומור. לאורך השנים הטביע אולארצ'יק את חותמו וסיפק לכולנו שירים אהובים אשר ממשיכים להתנגן זה לא מעט שנים, תחילה כשותף עיקרי ביצירת שירי להקת כוורת ובהמשך כאמן-יוצר אשר ידע להמציא את עצמו מחדש, לאורך שנות קריירת הסולו שלו, לשלב סגנונות מוסיקליים ובעיקר להפתיע. בסדרת המופעים שתיערך במועדוני הזאפה, יבצע אלון את כל להיטיו הגדולים, המרגשים והסוחפים מכל התקופות. עם אורחים חגיגיים וכל השירים האהובים.

זאפה תל אביב. לפרטים נוספים וכרטיסים

מחווה לנירוונה - יום הולדת לקורט קוביין

קורט קוביין, סולן וגיטריסט נירוונה, מי שהיה אחד מהסמלים הגדולים של זרם הגראנג', דובר של דור שלם ומהווה עד היום מודל לחיקוי למוזיקאים רבים, היה יכול להיות בן 52 ב-20/2/2019. אם הוא לא כאן כדי לחגוג לעצמו, אז באוזןבר הגיעו כדי לחגוג לו ובגדול! בערב מחווה מיוחד וחד פעמי, בו יעלו על במת האוזןבר מספר הרכבים בזה אחר זה ויבצעו שירים של נירוונה מכל האלבומים כולל B SIDES נדירים. בהשתתפות: קדחת, אמיר גבריאל והשותפים, יותם פור, ג'ייק אסולין, רעש לבן, Mindset, רוני וודו, The motorhome trio, הנוסעים בזמן ועוד.

אוזןבר. לפרטים נוספים וכרטיסים

Swan Band מופע השקה

"סוואן בנד" היא נועה שמר וירון אמיתי שני זמרים יוצרים שחברו יחד להקים להקה בסגנון הנע מפולק-רוק עד פרוג-רוק סבנטיז,הרמוניות קוליות בין גבר לאישה עם נגיעות עכשוויות. במהלך הקמפיין מימון המונים של הדסטארט לאלבום הבכורה של הלהקה בסוף השנה שעברה נקבע מופע ההשקה הזה לתומכי הדסטארט ולמוזמנים נוספים. הלהקה תופיע בהרכב מלא עם אורחים מיוחדים, לקהל שמורכב כולו מתומכי ההדסטארט ומוזמנים נוספים בלבד.

בית היוצר. לפרטים נוספים וכרטיסים

יום חמישי, 21 בפברואר:

המופע החדש 2019 - בואו להיות הראשונים לשמוע ולראות

ההופעות של התקווה 6 הן שילוב מושלם של שירים מעולים, כישרון ענק, כריזמה סוחפת, שחרור והרבה שמחה כנה. פה יש הזדמנות להיות הראשונים לשמוע ולראות את המופע החדש. אחרי סיבוב הופעות רצוף ש"סירב" להיגמר, גם לאחר כשלוש שנים ואינסוף להיטים כמו הכי ישראלי, מה שיהיה יהיה, בעולם שלה, שימי לי עוד רום, קופנגן, שים עין עלינו - וכיבוש כל שיא אפשרי, (לאחרונה אף דורגו כאחת הלהקות המושמעות ביותר בספוטיפיי לשנת 2018) התכנסה הלהקה לעבודה באולפן. העבודה האינטנסיבית הניבה יבול עשיר של שירים חדשים, השיר הראשון שנחשף " יום יפה?" כבר מככב במצעדים ופלייליסטים נבחרים. השירים והמופע החדש והפתעות רבות נוספות ייחשפו בהאנגר בהופעה המיוחדת.

האנגר 11 (נמל תל-אביב). לפרטים נוספים וכרטיסים.

התקווה 6 בהופעה. גל רגב,
התקווה 6/גל רגב

ענו על 4 שאלות ואולי תזכו בכרטיסים להופעה ב-LOVE TLV

השאירו את הפרטים למטה ואולי תוכלו לחגוג אהבה בזכות זוג כרטיסים מתנה

בשיתוף זאפה, בשיתוף זאפה
  • עוד באותו נושא:
  • LOVE TLV
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully