וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 סיבות שיגרמו לכם לרצות לפנק במתנה שתדהים אותה

בשיתוף רויאלטי, בשיתוף רויאלטי

15.2.2019 / 14:53

יש הרבה דרכים להביע אהבה ותכשיטים הם ללא ספק הדרך הנוצצת מכולן. אם אתם מתלבטים לגבי זה, הנה עשר סיבות שיסבירו למה תכשיט הוא המתנה המנצחת

דוגמנית עם תכשיטים של רויאלטי. יח"צ,
מרגיש, אישי ונצחי: תכשיט הוא מתנה מנצחת/יח"צ

אנחנו אוהבים מתנות. לא משנה אם המתנה גדולה או קטנה, יקרה, זולה או בכלל נחוצה - יש משהו מרגש בלדעת שמישהו השקיע זמן ומחשבה מתוך רצון לגרום לנו לחייך. וכשחושבים על מתנות, תכשיט הוא אחת המתנות המנצחות מאז ומעולם, כזו שלא מתקלקלת ולא מאבדת מערכה.

אז אם אתם בדיוק מתלבטים מה המתנה הטובה ביותר עבור אדם אהוב - יש לנו 10 סיבות לכך שתכשיטים הם הבחירה המושלמת.

טבעת יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
טבעת יהלומים של רויאלטי/יח"צ

1. תכשיטים הם פריט שבדרך כלל לא נקנה לעצמנו: ובדיוק בגלל זה הם מתנה טובה כל כך! כשאנחנו רוצים לפנק את עצמנו נבחר ככל הנראה בבגד, זוג נעליים, תיק או ארוחה טובה, ולכן תכשיטים יהיו מתנה יוצאת דופן ומרגשת במיוחד.

2. תכשיטים הופכים את היום בו מעניקים אותם לאירוע: היום בו נתתם במתנה זוג עגילים נוצצים או שרשרת מיוחדת ייזכר לנצח - אלו תמיד יהיו "העגילים שקיבלתי ליום הולדת 25" או "הצמיד שההורים העניקו לי לסיום התואר", וכך כל תאריך יכול להפוך לאירוע חשוב.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

השנה הנוצצת שלך: התכשיטים הכי טרנדיים ב-2019

בשיתוף רויאלטי
טבעת זהב משובצת אבן שחורה של רויאלטי. יח"צ,
טבעת זהב משובצת אבן שחורה של רויאלטי/יח"צ

3. זו מתנה שימושית ועם זאת מרגשת: בניגוד לבגדים או אקססוריז, תכשיטים ניתן לענוד יום יום, במשך שנים ארוכות, ובכל פעם שמסתכלים על התכשיט, הוא מזכיר לנו את האדם שהעניק לנו אותו. כך בעצם הופך התכשיט לפריט שימושי, יומיומי ועם זאת מרגש, בכל יום מחדש.

4. זו מתנה בכל תקציב: כשחושבים על תכשיטים, מניחים שמדובר במתנה יקרה במיוחד, אבל זה לא חייב להיות המצב. ברשת רויאלטי ניתן למצוא תכשיטים שמתאימים לכל תקציב, החל מכמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפים.

שרשרת זהב עם תליון לב משובץ יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
שרשרת זהב עם תליון לב משובץ יהלומים של רויאלטי/יח"צ

5. הם מאפשרים להגיד הכול ללא מילים: לכל תכשיט יש משמעות והוא יכול להגיד את מה שאתם לא מצליחים. שרשרת לב תגיד "אני אוהב אותך", טבעת יהלום תגיד "לנצח" ותליון בצורת עין או חמסה יגידו "אני רוצה להגן עליך". והכל, מבלי שתצטרכו להגיד מילה.

6. זו מתנה נצחית: תכשיט קלאסי אפשר לענוד במשך עשרות שנים - הוא לא מתקלקל או מאבד מערכו ותמיד מתאים ומחמיא.

צמיד משובץ אבני חן ויהלומים של רויאלטי. יח"צ,
צמיד משובץ אבני חן ויהלומים של רויאלטי/יח"צ

7. זו מתנה שיכולה להפוך לירושה: בזכות העובדה שתכשיטים הם נצחיים, הם בהחלט יכולים לעבור דורות. כך מתנה שהענקתם ליום הולדת, חג או כל אירוע, יכול להפוך בהמשך לפריט שירגש גם את הדורות הבאים.

8. זו מתנה שמתאימה לכל הגילאים: לא משנה מה הגיל של מקבל או מקבלת המתנה, תמיד אפשר למצוא תכשיט שיתאים להם - בין אם מדובר בזוג עגילים, שרשרת, צמיד או טבעת, היום ניתן למצוא מגוון של עיצובים שמיודעים לנערות, לנשים צעירות או לגברים בכל הגילאים.

9. הם יכולים להיות אישיים במיוחד: שרשרת עם אות או שם, טבעת שבה חרוטים שמות הילדים או תאריך החתונה, צמיד עם אותיות או זוג עגילים עם אבן ייחודית ואהובה - כל אלו הופכים את התכשיט למתנה אישית וייחודית, וכמובן מרגשת במיוחד.

טבעת זהב משובצת יהלומים של רויאלטי. יח"צ,
טבעת זהב משובצת יהלומים של רויאלטי/יח"צ

10. זו מתנה שמתאימה לכל אופי או סגנון: בין אם מדובר באישה קלאסית או דווקא מישהי שתמיד רוצה להיות במרכז העניינים, בחנות התכשיטים הנכונה תוכלו למצוא ברגע את התכשיט המושלם - אלו יכולים להיות זוג עגילי שנדליר גדולים לעומת עגילי יהלומים מעודנים או תכשיטים בסגנון אר-דקו לעומת תכשיטי וינטג' רומנטיים, כל מה שצריך הוא להכיר את האופי ולהתאים לו את התכשיט המושלם.

למגוון התכשיטים באתר רויאלטי

בשיתוף רויאלטי, בשיתוף רויאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully